Piesakies biedrības administratīvā vadītāja amatam!

Biedrība “Ropažu Garkalnes partnerība” aicina darbā administratīvo vadītāju

(minimums līdz 2020.gada decembrim ar iespēju palikt un turpināt darbu)
Amata nosaukums – administratīvais vadītājs
Amata nozīme (galvenā atbildība) – biedrības darba administrēšana, projektu uzraudzība un koordinēšana.
Darba pienākumu apraksts:

  • Vada un organizē biedrības darbu.
  • Pārrauga finanšu mērķtiecīgu un lietderīgu izlietojumu saskaņā ar īstenojamiem projektiem un biedrības politiku.
  • Nodrošina līgumu slēgšanu par pakalpojumiem.
  • Organizē iepirkumu procedūras norisi un atbild par iepirkuma līgumu slēgšanu.
  • Organizē biedrības pasākumus (semināri, apmācības, projektu pasākumi, pieredzes apmaiņas braucieni, u.c.)
  • Nodrošina konsultācijas potenciāliem projektu iesniedzējiem.
  • Pārrauga visu projektu ieviešanu un savstarpēju saskaņotību saskaņā ar projektu ieviešanas plāniem.
  • Seko līdzi izmaiņām biedrības darbību reglamentējošos normatīvajos aktos.
  • Sazinās un koordinē darbu ar starptautisko projektu partneriem.
  • Dalība sanāksmēs.

Nepieciešams:

  • pieredze darbā ar cilvēkiem.
  • angļu un krievu valodas zināšanas.
  • pieredze darbā projektu vadībā un ieviešanā.

Piedāvājam:

  • vērtīgu pieredzi un radošu darba vidi.
  • atbilstošu atalgojumu – 900-1300 EUR
  • Iespēju smelties pieredzi Latvijā un ārpus Latvijas robežām.

Pieteikumu (motivācijas vēstuli un CV) lūdzam sūtīt uz: ropazigarkalne@gmail.com  līdz š.g. 15.septembrim.